[slikom] Re: fles memorija pitanje

  • From: "Todosijevic" <todosijevic.ns@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 12 Apr 2014 21:46:37 +0200

                              Zdravo Nikola i ostali

   Tvoja objasnjenja su uvek od koristi i korektna. Mada se ovoga puta,
ne bih slozio sa tobom, jer se nece dobiti gotovo nista.
Iz moga iskustva, Flash memorije su vec u ponudi: "FAT32",
i mislim, da ih ne treba prebacivati u NTFS format. Naravno, da se nece
dogoditi nista vanredno,
ako se preformatizuje iz FAT32 u NTFS, pa ko voli, neka proba.
Ja bih skrenuo paznju, da se odcekira: "Quick format". Formatizacija ce
potrajati duze.
To je moje razmisljanje i neko saznanje. Prijatan vikend;

                          Milan