[slikom] Re: Internet explorer problem

  • From: Ninoslav Stankovic <ninoslavstankovic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 12 Apr 2014 21:45:08 +0200

Pozdrav, Lazare!
Jesi li siguran da se vratis na prethodnu stranicu ili IE jednostavno
vrti u krug tu YouTube stranicu... Meni se u poslednje vreme desava da
nece da se vrati na, recimo, rezultate pretrage ili bilo koju ddrugu
stranicu, vec samo obnavlja onu na kojoj sam... Isti OS, isti IE...
Izgleda da su ga kod neke zakrpe debelo zabagovali xd