[slikom] Re: flac ekstenzija

  • From: "DAVID PODREKA" <davidpodreka_hr@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 18 Dec 2006 14:17:26 +0100

Zdravo Drugar!

Ja sam dosta muzike konvertirao u .MP4 format i to zahvaljujuci Easy CD-DA
Extractoru. Sa tim sam formatom puno zadovoljniji u odnosu na .MP3 jer mi se
cini da dinamika dolazi puno vise do izrazaja, gubici u odnosu na oreginal
su gotovo neznatni. Ovo se pogotovo osjeti kod ambijentalne i klasicne
glazbe.

Kazes jos da imas problem pustanja muzike sa ovom ekstenzijom u Winampu? Pa,
nista lakse! To ces rjesit u samo jedan minut. Otvori Preferencis od Winampa
sa CTRL+P i zatim pritisni slovo F da bi dobio karticu File Types. Spusti se
tabom do opcije Asociated All. Tu pritisni razmak, pa zatim idi samo tabom
do gumba Close i to je to. Sada bi i tvoj Winamp trebao i ovaj format
reproducirat bez ikakvih problema.

David