[slikom] Re: e mail

  • From: "Iksi Hacker" <iksihacker@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 31 Oct 2005 10:05:20 +0100

Caos! Problem je u tome sto hotmail nema pop 3 vec se tamo gde se bira pop 3
i i html server odabere html server. Medjutim hotmail je totalno nepraktican
jer pravi svoje posebne foldere u outlook-u tako  da iz licnog iskustva zbog
mnogo toga mislim da to ne treba raditi. Hotmail je leglo virusa. A sorry
nisam znao da hotmail i yahoo imaju pop 3 koji se placa. Najbolja varijanta
uz gmail je
www.yahoo.uk
tu se moze podesiti pop 3. Neznam kako radi sa jaws-om jer ja nemam tamo
otvoren nalog