[slikom] e mail

  • From: "Aleksandra" <alexbg@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 30 Oct 2005 13:33:53 +0100

Cao svima. ja sad nemam neki problem, ali bih htela da stavim akaunt od
hotmaila u autlok ekspresu. Tako bi mi posta bila sva na jednom mestu. Proces
pravljanja kakunta mu je poznat, samo na znam sta da upisem na kraju kada
dodjem do onih servera za slanje i primanje poruka, Kada sem pravila za yubc,
pisalo mi je u uputstvu. Sada neka mi neko kaze gde da nadjem za hotmai.
Koji sve veb mailovi migu da se koriste sa autlokom?
Da li se na windows messengeru moze ulpgpvati samo sa adresom na hotmailu ili
msnu, ili moze i sa nekom drugom, tipa eunet, yubc...? Ako moze, kazite mi
kako. Ja sam auromatski pristupila messengeru sa hotmail adresom. Ovo mi nije
poznato.H
vala u napredV
eliki pozdrav!
Aleks