[slikom] Re: cena razgovora preko skajpa

  • From: "Edo" <ekrso@xxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 30 Nov 2005 01:13:26 +0100

EPozdrav svim listerima. Evo da odgovorim na sva pitanja i volim kad me raja
pitaju a ,kad mogu da im pruzim u svakom trenutku informaciu koja ce im biti
od koristi. 1. Skype gdje god da se nalazis iste su cjene telefoniranja jer
skype ustvari zna da si na netu a gdje god da se nalazis to je licno tvoja
stvar a ne stvar neta sto hocu da ti kazem da skype ima svoju jedinstvenu
cjenu telefoniranja. 2. Cjene mobilnog i fiksnog telefona nisu iste osim sto
su za usa telefoniranja ista i za mobilnu i fiksnu mrezu sto znaci 2 centa
po minuti. Posto bosna nije u evropskoj unii kao ni hrvacka ni srbija onda
je za bosnu recimo minut razgovora 16 centi po minuti na fiksni telefon dok
na mob ce iznositi cjena 24 centa po minuti. Sto se tice australie na fiksni
telefon kosta 2 centa dok mobitel ce iznositi 15 centi po minuti. Dakle ipak
mobilni telefoni kad se zovu skuplji su osim usa koja iznosi 2 centa jer
americka je to znate oni su amerika znate to je tako kad su oni amerika tj
usa jer oni su amerika hahaha kauboy. E sad placanje skype je moguce putem
kreditne kartice visom ili pay pal ili mony bocker i to vam je isto kao
pripe servis sto znaci kad uplatis mozes da telefoniras dok ne potrosis svoj
iznos koji si uplatio s tim da imas mogucnost pratiti svoje stanje na racunu
preko stranice kao i preko skype programa gdje se detaljno vidi koliko imas
na racunu. Na stranici se moze detaljno pratiti protokol koga i koji se broj
zvao kao i duzina trajanja razgovora. Od nedavno je skype ukljucio i novi
svoj skype in servis sto znaci da mozes kupiti broj u usa a ja sam u
sarajevu tako da recimo kad me zovu na broj od skype koji je u usa zvoni mi
na racunaru u Sarajevu a njih kosta kao da pozivaju broj u lokalnoj tarifi.
Na zalost jos uvjek nema nasih zemalja ali meni to nije ni potrebno meni je
bas i bio potreban broj u Usa ma da bi zaista volio da imam jedan broj i u
bosni. Ova je stvar odlicna za zavodjenje djevojcica kad hoces da im kazes
da si u usa jednostavno im das svoj broj telefona i zna se kako dalje prica
ide to je zakon na skype hahaha. Izvinjavam se moderatoru na ovim
mogucnostima ali to je nas dobri i predobri skype. Isto tako moze se i
obrnuto raditi. Ova stvar je i za posao odlicna jer poslovni partneri koji
me iz usa zovu s mobitela mozda jednostavno im je ovo puno povoljnije. Eto
tako mislim da si kapirao o cemu govorim ali opet ti dajem mogucnost da me
pitas u koliko ti neke stvari nisu jasne u vezi skype. Jos jednom za vas
info na skype mi je nick magnum_6 pa bujrum ko voli da isproba testnu vezu
sa nom tu sam za vas. Mahanje iz Sarajeva.