[slikom] Re: cena razgovora preko skajpa

  • From: "Lorijan Popi" <lorijanp@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 29 Nov 2005 17:41:44 +0100

Nije mi bas jasno. Da li ovo znaci da je pozivanje fiksnih brojeva u evropi
i drugim kontinentima, osim amerike, besplatno? Kako stoji stvar sa
pozivanjem mobilnih telefona, tj. da li se ovi razgovori placaju? I, molim
te Iksi, posalji na listu detaljna uputstva o tome kako se placaju razgovori
na Skajpu i druge vazne podatke za one koji se jos nisu sreli sa ovim
programom. Takodje, interesuje me da li postoji srpska verzija.Pozdrav,
Lorijan