[slikom] Re: baze podataka

  • From: "Aleksandra Djordjevic" <aleks011@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 27 Nov 2007 17:25:47 +0100

Hvala ti Gradimire,
imam taj ceo paket pa cu taj program da isprobam. Nije u pitanju mreza vec samo
rad na jednom racunaru.
Eto pozivam i one koji sa tim rade da mi se jave.
Pozz
Aleks
  Od: "Aleksandra Djordjevic" <aleks011@xxxxxxxxx>
  Tema: [slikom] baze podataka

  Pozdrav svima,
  imam jednu dilemu. Koji je program najbolji za pravljenje baze podataka?
  da li je to axes ili ima neki savrseniji, a laksi i sl.
  Ako neko ima iskustva u ovome, a zeli da mi pomogne neka mi se javi na licni
  mail. ili pak ako zeli neka ovde odgovara. meni je svejedno, samo da ovu
oblast
  istrazim. U svakom slucaju u napred hvala!
  Aleks

  http://www.eset.com