[slikom] Re: baze podataka

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 26 Nov 2007 18:26:11 +0100

     Zdravo Aleksandra,

     U ovoj poruci odgovaram uopšteno. Ako je u pitanju lični računar to jest
računar koji nije u nekoj velikoj mreži onda je to svakako: "Access". Pun naziv
ovog programa je:  "Microsoft Office Access 2003". Uočio sam u tvojoj poruci
grešku kada si napisala, axes umjesto, Access. Kada se čita, posebno kada to
čita Eloquence onda se to i ne uoči. Naravno da može biti i neka druga verzija
ne 2003.

     Nemoj "Access" da mješaš sa "Microsoft Office Excel 2003" mada zvuči
slično, access i excel. I excel koji nije baza može sjajno da posluži ponekada
za podatke koji su po prirodi za baze. Access i Excel su programi koji se
moraju
znati kada se polaže "ECDL full" licenca pa kako je na ovoj listi dosta takvih
vjerujem da će ti neko dati detaljniji odgovor. Ja znam nekoliko slijepih osoba
koji uspješno, čak vrlo uspješno rade sa Access bazama.

     Na internetu se koristi nešto slično ali se zove "mysql" baza. Zato na
početku ovo da je Access dobar ako se radi o računaru koji nije u nekoj velikoj
mreži. Access je inače dio: "Microsoft Office" paketa i instalira se zajedno sa
Wordom, Excelom i slično.

       Pozdrav od Gradimira

Od: "Aleksandra Djordjevic" <aleks011@xxxxxxxxx>
Tema: [slikom] baze podataka

Pozdrav svima,
imam jednu dilemu. Koji je program najbolji za pravljenje baze podataka?
da li je to axes ili ima neki savrseniji, a laksi i sl.
Ako neko ima iskustva u ovome, a zeli da mi pomogne neka mi se javi na licni
mail. ili pak ako zeli neka ovde odgovara. meni je svejedno, samo da ovu oblast
istrazim. U svakom slucaju u napred hvala!
Aleks