[slikom] audio capcha!

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: "Lista SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 25 Nov 2013 06:03:23 +0100

    Zdravo svima,

    Kratko pitanje. Kako se snalazite sa "audio capcha"? To je ono kada se
od vas trazi da na nekoj web strani prilikom logovanja ili unosa nekog
podatka potvrdite da niste robot, odnosno aplikacija koja to radi
automatski vec da ste ziva osoba. Ovdje ne mislim na onaj dodatak za
firefox koji omogucava da on prepozna iskrivljen tekst vec kada kliknete na
link i dobijete audio informaciju najcesce kao samo brojeve. Sa ovim
uglavnom imaju problema svi moderatori lista na googlegroups kada dodaju
nove clanove ili na nekim drugim mjestima. Recimo i kod oporavka naloga na
gmail.com i slicno.
    Google ovih dana zna da ponudi i mnogo ljepsi a ne samo robotizovani
glas. Ispod je tekst jednog clana bas Google grupe koji se zahvaljuje za to
unapredenje koje se zove audio capcha. Kako ja najcesce koristim Eloquence
i eSpeak a ne anReader ili Wintalker Voice ja i ove robotizovane glasove
prilicno uspjesno detektujem. Skoro najcesce iz prve, eventualno iz drugog
pokusaja a rijetko iz treceg ili nekog daljnjeg. Ipak, priznajem i ja da je
ovaj humaniji glas mnogo elegantnije rjesenje.

Citat iz originalne poruke:
I just was on Google Groups, adding new members and clicked the audio
challenge and I would like to thank Google for making the new numbers
challenge! It is perfect!
I didn't have to download the MP3 and listen to it many times to figure
out what was being said and I don't have to be scared of having
nightmares of that little robotic voice saying unintelligible words to me!
Thank you and please don't change it!