[slikom] Re: Windows-i xp-ponovno pitam

  • From: Robert Jelic <robertjelic8@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 25 Nov 2013 07:36:53 +0100

Pozdrav
A kada budes morao kupiti novo racunalo, budi spreman da predjes i na
nove windowse.
Ja sam prije otprilike godinu i po, kupio novo racunalo, ali vise
nisam mogao instalirati XP. I tako sam presao na sedmicu. A kada sam
instalirao sedmicu, onda sam skuzio da Canon je prestao davati podrsku
u sedmici za moj stari skener. I eto tako sam morao uz racunalo,
kupiti i novi skener pa da sve lijepo bude slozno u ljubavi.
Dakle, budi bez brige dok imas svoj sadasnji hardwer. A sedmica isto
tako nije nikakav bauk. Meni se cak i vise dopada nego XP.
Srdacan pozdrav.
Robert Jelic"