[slikom] Re: Zaboravila sam Pasword za skype

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 7 Nov 2007 05:07:26 +0100

     Zdravo Suzana,

     Kada pokreneš Skype na kome nemaš podešen account  odnosno nemaš
kompletirane podatke a odnosi se na Skype name i password pritisni jednom
taster
tab i doćićeš na link:
Don't have a Skype Name?
pritisni enter i otvoriće se dijalog za kreiranje novog imena.
     Takođe i ovdje si mogla pritisnuti nekoliko puta taster tab i doći do
linka: "forgot password" kojeg da si aktivirala pokrenuo bi se Internet
explorer
i odveo te do web strane gdje izvršavaš prvi od dva koraka za promjenu
passworda.

Pozdrav!

Od: "Suzana" <suza@xxxxxxxxx>
Tema: [slikom] Re: Zaboravila sam Pasword za skype

Kako se kreira novi Account?
u napred hvala!