[slikom] Re: Zaboravila sam Pasword za skype

  • From: "Milos Przic" <milos.przic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 6 Nov 2007 22:38:26 +0100

   Zdravo!
   Nisam siguran gde treba da klikneš da bi se otvorio tvoj account na
internetu. Treba da je to polje negde tu gde se upisuje korisničko ime i
šifra. Kad dakle tu klikneš i pristupiš tvom account-u imaš opciju "forgot
your password" ili tako nešto. Klikneš tu i na mail ti stiže nova šifra
koju, po istom principu, promeniš u onu koja tebi odgovara. Odeš dakle tamo
na tvoj account pa na change password, posle je lako!
   Pozdrav!
          Miloš Pržić