[slikom] Re: Windows live mail pitanje

  • From: Ninoslav Stankovic <ninoslavstankovic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 10 Jan 2014 16:49:05 +0100

Nikola, vec ti je odgovoreno, a imas i alternative WinMailu, to je
Thunderbird od Mozille, kao i Outlook iz MS Office paketa, s tim sto
svaki od njih ima neke svoje specificnosti i podesavanja, ali kad se
jednom podese, sve se moze da eksportuje za neku sledecu
preinstalaciju sistema, pa se time kurtalises i svih sitnih crevaca
oko podesavanja svega i sfvacega... Diskutabilno je sta je najbolje,
meni se vise svidja MS Office Outlook od Thunderbirda, sve je stvar
privikavanja i onoga sta ko smatra najprihvatljivijim i najlaksim za
svoje potrebe.
Jedino je TB free, o detaljima ostalih varijanti, kao sto neko rece,
ovde se ne moze xd