[slikom] Windows live mail pitanje

  • From: nikloa zekić <nikolamicmon@xxxxxxxxxxx>
  • To: "slikom@xxxxxxxxxxxxx" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 10 Jan 2014 16:03:57 +0100

Po¹tovani,
Pravo da vam ka¾em crkoh vi¹e primajuæi poruke preko ovoga hotmaila, i sa
velikom nostalgijom se sjeæam dobrog starog outlook expressa. Ba¹ zbog toga ¹to
primam poruke preko ovog vra¾jeg servera nisam aktivan na listama kao ¹to bijah
nekada. E, sad, èuo sam da outlook ne postoji u windowsu 7, veæ da je
zamijenjen sa windows live mailom. Zanima me, dobri ljudi, kakavv je taj
program, vrijedi li i¹ta i je li dostojna zamjena outlook expressu, ako jeste,
da ga skidam i instaliram, da se kurtali¹em ove bijede jednom za svagda.
Srdaèno pozdravljam sve èlanove, a onima koji mi na pitanje odgovore unaprijed
sam zahvalan.