[slikom] Re: Windows Media Player

  • From: "Robert M." <robert.mihajlovic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 9 May 2010 01:06:53 +0200

    Pozdrav, Igore!

Da bi ti se sve datoteke i mape uvijek prikazivale kao lista, odnosno, jedna
ispod druge, uradi sljedece:

1. Otvori My computer/C.
2. Alt +V za podizbornik View, odnosno Prikaz i sa strelicom se spusti do
stavke List i oznaci je sa Enter.
3. Alt +T za podizbornik Tools, odnosno, Alati, a onda O za stavku Folder
options.
4. Ctrl +Tab i pozicioniran si na karrticu View, na gumb "Apply to all folders,
potvrdi za sve mape", a to i napravis njegovim aktiviranjem sa Enter.
5. Zatim potvrdis promjenu sa Enter na Yes button i otabas do Ok button i tu
jos jednom Enter.
6. Sa Alt +F4 zatvoris taj prozor.

Robert