[slikom] Re: Windows Media Player

  • From: "Igor Zoric" <zoljica@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 8 May 2010 23:22:53 +0200

Hvala ti puno Robbie, meni funkcionisu one standardne precice ali je ovo jos
lakse i jednostavnije. Usput, imam jedno pitanje, kako da nnapravim da mi svi
fileovi idu po list fazonu dakle jedan ispod drugog? Ja sam pokusao sve sto sam
znao da podesim tamo u folder optionu ali nista se ne menja. Narqavno kada
odlucim da rucno u svakom folderu to podesim sve stima. Puno pozdrava Igor