[slikom] Re: WinTalker Voice problem

  • From: Zlatko Sobočan <zlatko.sobocan@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 18 Jan 2013 07:52:23 +0100

    Pozdrav, Darko!

Problem o kojem govoriš događa se zbog toga što WTV 1.6 nije 64-bitna
aplikacija i radi u kompatibilnom načinu. Jaws x64 ne zna raditi sa
sintetizatorom koji radi u kompatibilnom modu. Taj problem je rješen s
WinTalkerom verzije 2.0 i 2.1 -- zapravo radi se o istom WTV samo u verziji
2.1 je dorađen rječnik izgovora.

Lijep pozdrav,
        Zlatko Sobočan