[slikom] Pitanje i molba

  • From: "Vesna Sofronijevska" <fizioterapik@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 17 Jan 2013 23:08:56 +0100

Dobra vecer svima
Molim vas ako neko ima vremena i znaja da mi pomogne oko problema koje imam
prilikom skeniranju.
Naime prinudena sam da cesto skeniram medicinske knjige koje su napisane
cirilicom, al ima u njima dosta i latinice. Verujte mi trudim se da skeniram
list po list no uprkos tome ima dosta gresaka u skeniranim stranicama. Ovde
trebam jos naglasiti i to da ovako kad neko ko vidi knjigu koju skeniram
kaze da je sasvim dobro otstampana i citliva. Molim vas dajte mi neke savete
ili uputite me gde mogu da naucim nesto vise o tome.
Sad sasvim na kraju koristim skener H.P. TOCNU REZOLUCIJU NEZNAM, AL MISLIM
DA JE KVALITETAN JER S NJIM SAM SKENIRALA CAK I RENDGEN SNIMKE I SASVIM SU
KOREKTNO ISPALE.
Veliko hvala.
Oprostite mi na evntualnim greskama pri pisanju ja sam danas toliko pisala
pa me prste prosto bole i koce mi se.
Pozdrav iz Bitolja.

Podaci o listi:

1. Web strana: http://www.slikom.org/ml/slikom.html