[slikom] Win doktor i norton gost

  • From: "Edo_slauf" <slauf@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 27 Sep 2005 19:47:31 +0200

    Pozdrav svim listerima. Trebala bi mi sto prije dva programa a to su win
doktror i norton gost nije bitno jeli 2002 ili 2003 ili 2005 sve jedno dakle
ovi bi mi programi trebali i trebalo bi mi upustvo o koristenju norton gosta i
kako radi i dali se istalira i kako vratiti podatke na norton pa nazad na
sistem kad napravi gresku? Bilo bi mi ovo od koristi. Cekam na vas odgovor. Jos
jednom mahanje iz Sarajeva.