[slikom] Re: Win doktor i norton gost

  • From: "Milan" <milned@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 29 May 2006 23:12:13 +0200

dali moze da se sve stavi na disk moze ali u zavisnosti od velicine
particije prilikom pakovanja dolazi do kompresije za od prilike pedeset
posto e sad proveri kapacitet svog diska kao i particije  pa izracunaj.ja
sam svoju c particiju spremio na d kreirao butabilni disk i sve radi bez
problema.ali kako ce to sve da radi i dali moze spakovati i raspakovati dva
operativna sistema pa o tome mogu samo da nagadjam ali po nekoj zdravoj
logici  da iako moze moras kreirati dva diska. jedan sa 98 icom a drugi sa
xp.
ako vec nisi dobio ja mogu da ti posaljem fileove javi mi se a sto se tice
butabilnog diska imas u neru opciju narezi butabilni cd i to ti je to ja sam
to odradio na taj nacin.