[slikom] Re: Vistalizator

  • From: meda minic alb <medaminic_alb@xxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 07 Jan 2014 22:51:46 +0100

Darko postovanje, prilog se cini veoma interesantnim i zanimljivim, ali
postoji 1 veliki problem, citav tekst si pisao sa takozvanim kvacicama, pa
je ne citljiv podpuno.
 Samo nemojte reci da je problem u mom racunaru, to zasigurno nije, jer je
podeseno sve kako treba i ne javlja mi se takav problem kod ostalih
tekstova.
 Uz izvinjenje moderatorima srdacan pozdrav:
Meda Pancevo