[slikom] Vistalizator

  • From: Darko Milošević <daremc86@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 7 Jan 2014 22:38:18 +0100

Pozdrav svima!
Iskoristiæu par reèi da napi¹em ne¹to o meni veoma zanimljivoj alatki sa
kojom sam se moram priznati danas prvi put sreo, a ako niste imali prilike
da ju probate, reè je o programèiæu takozvanom Vistalizator.

Èemu Vistalizator slu¾i?

Mo¾da æe Vam se ponekada dogoditi da æete kupiti raèunar na kome su
instalirani Windows 7, ali nisu Ultimate, ili Professional izdanja, veæ na
primer Home Premium, Starter, ili slièna, a po¾eleæete da instalirate jo¹
neki od raspolo¾ivih jezika za Windows interface.

Kako u ovim Windows izdanjima ne postoji moguænost instaliranja jezika
prikaza iz kontrolnog panela, instalacija jezika iz komandnog prompta je
neophodna, a zatim dolazi promena odreðenih registry kljuèeva kako bi neki
od novoinstaliranih jezika ispravno radio.

Re¹enje za ovo je upravo Vistalizator.

Potrebno je da sa slu¾bene Microsoftove stranice skinete jezièni paket koji
¾elite, extrakujete .exe datoteku, a zatim pomoæu vistalizatora i opcije Add
Language potra¾ite .cab datoteku na mestu gde ste prethodno extrakovali Va¹
jezièni paket.

Vistalizator æe sam instalirati jezik, a zatim Vas pitati ¾elite li da Vam
taj jezik bude jezik prikaza.

Ukoliko odgovorite potvrdno, raèunar æe se restartovati, a na ekranu æe Vam
se Windowsov korisnièki interface prikazati na ¾eljenom jeziku.

Direktan link za preuzimanje Vistalizatora je:

http://www.froggie.sk/download/Vistalizator.exe

Srdaèan pozdrav, i s po¹tovanjem.

Darko