[slikom] Re: Video player i citanje titlova

  • From: "Pavle Kojic" <pkojic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 7 Feb 2009 15:35:58 +0100

Pozdrav za sve.
Osim mv2 plejera titlove cita i program gom plejer.
Ima samo jedna mana bar ja to nisam mogao da iskljucim a to je sto tokom
citanja titlova iako sam iskljucio da mi ne cita interpunkciju on ipak cita
tacku kad god naidje.
Ja taj problem nisam mogao resiti a inace je program odlican jer cita
mnogobrojne formate i da nema ovu manu bio bi idealan.