[slikom] Re: Video player i citanje titlova

  • From: "Milan" <milned73@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 7 Feb 2009 09:09:13 +0100

nebi trebalo da bude tako ja sam koristio sve verzije mv-2 playera i svaka je
citala titlove. dali si siguran da ti se titl ucitao jer ukoliko nije potpuno
isti naziv titla i filma ponekad player zna da ne ucita titl i tada se to
odradjuje rucno.
imas u meniju opciju add title.
sto se tice drugog playera red lajt je citao nekada ali samo za wind-98 u
verziji redlajta za xp nece da cita.