[slikom] Re: Ubrzavanje racunala

  • From: Ninoslav Stankovic <ninoslavstankovic@xxxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 30 Jan 2013 23:59:54 +0100

Sasvim je svejedno, sistem i u jednom i u drugom slucaju radi isti
postupak, stvar je toga kako ti je lakse i kako si navikao... Da
napravim poredjenje, isto ti je kad kopiras neki fajl da li ces kad si
na njemu upotrebiti preccicu ctrl c ili ces ukljuciti application
taster, strelicama doci do Copy i lupiti enter...