[slikom] Ubrzavanje racunala

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 30 Jan 2013 23:27:13 +0100

Imam windows-e xp office 2003. Neki dan sam napravio defragmentaciju c i d
diska, s programom dustbuster napravio ciscenje, nakon toga posebno napravio
ciscenje c i d particije, danas sam c i d particiju ocistio iz programs-a tako
da sam pronasao ocisti. Da li se uz ovo moze racunalo jos ubrzati prilikom
otvaranja programa i prilikom paljenja dok se ne podignu windows-i?
Da li je bolje defragmentaciju bolje izvoditi tako da posebno dodem na c, a
nakon toga na d particiju pa da odem na properties, pa na defragment now ili da
je izvodim tamo iz programs-a?
Boris bjedov

Podaci o listi:

1. Web strana: http://www.slikom.org/ml/slikom.html