[slikom] Re: U vezi youtube aplikacije (Pitanje)

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 21 Jul 2014 07:25:15 +0200

    Zdravo Miroslave,

    Nazalost, prvi korak nece moci biti da prvo ides u folder gdje se
nalazi file kojeg zelis ostaviti na youtube. Prvi korak mora biti
pokretanje Internet Explorer-a. Onda otvaranje youtube kao i svake web
strane. Zatim automatsko prijavljivanje ili ono drugo da sam upisujes svoju
adresu i password. Onda slijedi korak u kom moras pronaci i aktivirati link
za otpremanje. Za ovu stranu koja se otvori kada se aktivira ovaj link sam
ti predlozio da je citas od pocetka do kraja kako bi prepoznao sta se sve
nudi onom ko zeli nesto da ostavi na youtube. U ovom koraku imas na web
strani edit polje za upisivanje puta do zeljenog fajla. Medjutim, ovo
upisivanje nije lako osim ako se zeljeni fajl nalazi na osnovnom folderu na
disku, C: ili D: i slicno. Zato imas dugme, button, pronadji koje se mora
aktivirati i onda se otvara vec spomenuti, "open dijalog" koji ti omogucava
da pronadjes na svom racunaru ono sta zelis postaviti na youtube.
    Dakle, redosled radnji je drugaciji. Nije prvi korak da nadjes ono sta
zelis ostaviti na youtube, vec prvi koraci su otvaranje youtube web strane,
logovanje, pokretanje linka za otpremanje, zatim upisivanje puta do fajla
kojeg zelis postaviti ili, podvlacim, aktiviranje dugmeta za otvaranje
"open dijaloga" koji ti omogucava da pronadjes, koji ce te dovesti do tog
fajla kojeg ostavljas na youtube.
    Ostali koraci su upisivanje imena materijala kojeg ostavljas, opis tog
materijala kako bi oni koji to nadju na youtube znali sta je to. Zatim
upisivanje tagova za pronalazenje te jos nekoliko drugih dodatnih opcija.
    Ako se dobro sluzis sa NVDA, i sa Internet Explorer-om, onda je
postupak isti kao i da koristis nesto drugo. Razlike su u nijansama koje
ovdje i ne treba objasnjavati.

    Pozdrav, Gradimir