[slikom] Re: U vezi youtube aplikacije (Pitanje)

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 20 Jul 2014 22:04:20 +0200

    Zdravo Miroslave,

    Cekam da vidim hoce li neko nesto da pise na ovu temu. Predpostavljam
da si nas sve doveo do zabune kada si postavio pitanje koje glasi:
Postovanim poznavaocima ove aplikacije bih postavio pitanje. Ako mislis na
www.youtube.com/ kojem si pristupio koristeci Internet Explorer ili
Firefox, onda o youtube ne treba govoriti kao o aplikaciji vec kao i svakoj
drugoj web strani koja se istina razlikuje od drugih. Mnogo vaznije je da
li koristis Internet Explorer, Firefox ili nesto trece, konkretno da li je
ta osoba koja vidi koristila nesto trece.
    Slijepi korisnici racunara apsolutno mogu sami postaviti neki video
sadrzaj na youtube.com. Ja licno postavljam koristeci Internet Explorer
verzija 10, ponekada i Firefox verzija 29. Nemam neko posebno interesovanje
prema ostavljanju video sadrzaja ali se ponekada ukaze potreba da za moju
Organizaciju slijepih iz Teslica postavim neki takav sadrzaj. Vise detalja
mozes vidjeti na linku ispod kraja ove poruke. Kako se pocetna strana
youtube nece uvijek mozda otvoriti sa istim sadrzajem, tesko je taj
postupak opisati bas precizno korak po korak.
- Prvi korak je svakako prijavljivanje a uslov je da si se registrovao i da
imas registrovanu e-adresu. Youtube kao i drugi Google usluge mogu pamtiti
tvoj zadnji pristup te kod ponovnog otvaranja ove web strane ovaj prvi
korak mozda nece biti potreban.
- Dalje, zeljeni koraci i njihovo objasnjenje zavisi od jezika kojim ti se
prikazuje youtube otvorena web strana. U mom slucaju a po mojoj zelji je to
uvijek na Engleskom jeziku jer koristim Eloquence a ne anReader. Istina
Engleski jezik ne znam ali mi je Eloquence brzi pa mi je tako lakse raditi.
- Sljedeci korak je pronalazenje i aktiviranje linka koji bi u prevodu
trebao glasiti: otprema ili otpremanje. Ovdje se otvara klasicni "open
dijalog" i u njemu pronalazis ono sta treba da se postavi na youtube.
Ostali koraci se odnose na to da li je postavljeni sadrzaj vidljiv za sve,
da li mu dodjelujes neko ime, opis i jos neka podesavanja.
    Savjet, prije nego bilo sta pocnes da postavljas poslije aktiviranja
linka za otpremu je da procitas i da se upoznas sa sadrzajem te otvorene
web strane, to jest da znas sta te tamo sve ceka i koje ti se sve opcije
nude. Kada se nesto postavi na youtube, dobices e-poruku o uspjesnosti
postavljanja sa ostalim potrebnim detaljima.
    Link sa video sadrzajem koje sam ja licno postavljao je ispod. To je
kanal moje Organizacije slijepih iz Teslica:
http://www.youtube.com/channel/UCHZ_aWz68rTcUeWpUuoBYTw/videos

    Pozdrav, Gradimir