[slikom] Re: Telefonski imenik

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 16 Apr 2007 22:29:43 +0200

Pozdrav.
To je u HR koliko znam rijeseno za fiksnu telefoniju i T-mobile mreze na
stranici http://imenik.ht.hr
a za VIP mrezu se moze doznati na www.vip.hr pa na linku VIP Imenik.
Jos ne znam kakva je situacija sa Tele2 mrezom.
A sad, kakvo je stanje kod vas nek veli netko tko je upuceniji od mene.
Regards
ICQ: #274696026