[slikom] Telefonski imenik

  • From: Misa Radovanovic <musicmaestro@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 31 Mar 2007 15:07:43 +0200

Pozdrav svima! Iz mobilnog telefona sam u racunar kao mail poruku poslao
telefonski imenik , i osnovao novi folder gde je smesten.
   Sada hocu da ga vratim u telefon kao mail poruku,  da proverim da li ce ga
telefon raspakovati onako kako ga je i poslao.
   Drugim recima da li ga mogu koristiti kao rezervni imenik, u slucaju da mi
ovaj iz telefona nestane.
   Tu se isprecio jedan problem za koji trazim od vas resenje.
   Ni jedno ime sa pripadajucim podacima ne moze da se iskopira a kamoli ceo
imenik od 760 imena.
   Interesuje me prvo zasto je nemoguce njegovo kopiranje? A drugo interesuje
me da li postoji drugi nacin da ga kao mail poruku posaljem u svoj telefon.
   Napominjem, da ni jedan fajl koji je racunar primio kao atachmant ne moze da
otvori, ali moze da sva imena da se listaju tako sto je poslednje prvo a prvo
iz imenika poslednje.
   Ne znam koliko je to sve vazno, pa zato to pisem samo kao informaciju ako je
nekome potrebna.
   Nadam se da sam bio jasan.
   I ovoga puta svima koji imaju neku ideju kako bi se ovaj problem mogao
resiti unapred sezahvaljujem.
   Izvinjavam se i moderatorima ako sam promasio temu jer nisam siguran da li
je ovo vise oblast mobilne telefonije ili racunara.
   Misa.