[slikom] Symbol to print

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: "Lista SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 10 Jan 2008 06:49:26 +0100

     Zdravo svima,

     Ovo je poruka prije svega za one koji se bave JAWS skriptom. Samo nekoliko
sledećih rečenica može biti zanimljiva i ostalim. Vjerujem da ste imali često
potrebu da u vaš tekst dodate neki simbol kojeg nema na tastaturi, recimo: ¦ -
broken bar, … - ellipsis, € - euros i slično. U Wordu i u nekim drugim tekst
procesorima postoji opcija, add symbol. Sam JAWS ima mogućnost da vam pomogne da
bilo gdje da vam zatreba dodate neki poseban simbol. To se radi kroz dijalog:
"Select a symbol to print", prečica sa tastature, Insert plus broj 4. Na listi
odaberete symbol i pritisnete enter i taj simbol je upisan na mjestu gdje je bio
kursor.

     Sada pitanje za one koji se bave skriptom. Je li ovo neko pokušavao
modifikovati i dodavati nove karaktere na listu? Ja želim dodati nekoliko slova
iz Esperanto abecede. Za više detalja za one koji poznaju JAWS skript pogledati
fajlove:
1. VKeyboard.jss
2. VKeyboard.jsm
Svaka dobra sugestija dobro došla. Napominjem da su karakteri unicode i svi u
kodnom rasporedu imaju poziciju veću od 255. Ako neko pokuša da se sa ovim igra
neka pokuša dodati naša slova sa kvačicama.

      Pozdrav od Gradimira

P.S. Kako bi jutros rado poslao jednu čestitku preko liste, međutim ne ide
nikako. Kao moderator sam insistirao da se ukine rubrika, želje, čestitke i
pozdravi a opominjao one koji to nisu poštovali.