[slikom] Symbol to print

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: "Lista SliKom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 10 Jan 2008 06:44:36 +0100

     Zdravo svima,

     Ovo je poruka prije svega za one koji se bave JAWS skriptom. Samo nekoliko
sledećih rečenica može biti zanimljiva i ostalim. Vjerujem da ste imali često
potrebu da u vaš tekst dodate neki simbol kojeg nema na tastaturi, recimo: ¦ -
broken bar, … - ellipsis, € - euros i slično. U Wordu i u nekim drugim tekst
procesorima postoji opcija, add symbol. Sam JAWS ima mogućnost da vam pomogne
da
bilo gdje da vam zatreba dodate neki poseban simbol. To se radi kroz dijalog:
"Select a symbol to print", prečica sa tastature, Insert plus broj 4. Na listi
odaberete symbol i pritisnete enter i taj simbol je upisan na mjestu gdje je
bio
kursor.

     Sada pitanje za one koji se bave skriptom. Je li ovo neko pokušavao
modifikovati i dodavati nove karaktere na listu? Ja želim dodati nekoliko slova
iz Esperanto abecede. Za više detalja za one koji poznaju JAWS skript pogledati
fajlove:
1. VKeyboard.jss
2. VKeyboard.jsm
Svaka dobra sugestija dobro došla. Napominjem da su karakteri unicode i svi u
kodnom rasporedu imaju poziciju veću od 255. Ako neko pokuša da se sa ovim igra
neka pokuša dodati naša slova sa kvačicama.

      Pozdrav od Gradimira