[slikom] Re: Spam

  • From: "Zvonko Mijokovic" <Zvonko.Mijokovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 16 Sep 2005 15:32:49 +0200

Pozdrav svima! Zdravo Viki! Ne mogu ti reci, da li ce promena adrese resiti
tvoj problem, jer si u informatici svakako jaca od mene. Zeleo bih samo, da
mi obavezno posaljes svoju novu adresu, ako je promenis. Eto vidis koliko
sam slab u znanju o racunarima. Upravo sam se naime setio, da tvoju novu
adresu mogu u svako doba preuzeti iz neke od tvojih poruka sa lista. Uh,
nepopravljiva sam neznalica, kad su ova nezamenjiva cudovista u pitanju.
Lepo se stidim ove poruke, no sad, sta je tu je. Evo za utehu jedne moje
izreke, koja na neki nacin korespondira sa onom Andricevom. Izreka dakle
glasi: "Coveka nije tesko usreciti. Najpre mu sve oduzmi, pa mu onda vrati
samo malo od oduzetog." Srdacan pozdrav. Zvonko.