[slikom] Re: Spam

  • From: "Vanja Sudar" <vanja@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 15 Sep 2005 23:30:36 +0100

Moje licno misljenje je da promjena adrese danas ne znaci puno.  Sav taj
spam sto ti dobijas ne mora uopste imati ikakve veze sa tim website-om.
Danas postoji nesto sto se zovu spambot-ovi, to su takozvani roboti koji
automacki pretrazuju internet i pretrazuju sva domain imena sto postoje na
internet-u, tako sve i ako promijenis email adresu, cak i ako promijenis
provider-a oni ce te vjerovatno naci.  Necu da previse duzim kako oni radi,
ali spambot-ovi pretrazuju internet tako da gledaju Ip address range ili
razna domain-a.  Cak postoji software koji salje e-maile na sve postojece
adrese na odredjenom domain-u, dakle recimo samo kao primjer da je tvoj
domain hotmail.com, on ce poslati email na sve moguce email adrese sto se
nalaze na hotmail.com, ondonso on ce ih poslati i na vise adresa nego sto
postoje.  Dakle, zakljucak, po mom licnom misljenju, promjena adrese ce
mozda biti uocljiva prvih 5 dana, ali to nista posebno nece promjeniti.
Vanja
MSN messenger: sudar23@xxxxxxxxxxx
AIM: vanja121
Skype: vanja121