[slikom] Sound forge

  • From: Klara Vujnić <klara@xxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 22 Jan 2013 17:11:41 +0100

molila bi nekog ako je dobre volje posto mi treba recimo sto prije da mi
kaze koja je najnovija verzija ovog navedenog programa ili da li mi neko
moze nesto reci za sound forge5 i skriptu i da li moze sa svim jawsovima
ili svaki ima zasebnu skriptuili za peticu treba nesto posebno?

Nekad sam radila neke snimke al iskreno deinstaliran mi je program i da
li je neko raspolozen da mi privatnom komunikacijom makar skypom pokaze
i pravilno krekuje programcic?

   Molim vas za vase misljenje, unaprijed zahvalna Klara

Samo da navedem da sam jos posjetila Nikolin sajt i vidjela neke
stvarcice al me interesuje vase misljenje...

     Hvala

Podaci o listi:

1. Web strana: http://www.slikom.org/ml/slikom.html
3. Adresa za prijavu: slikom-request@xxxxxxxxxxxxx u subjektu upisati: subscribe