[slikom] Re: Sound forge

  • From: Darko Milošević <darko.pogacic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 7 Dec 2007 23:49:52 +0100

Gordane.
Moguće je vršiti Mix zvuka na oba kanala, ali mora se voditi računa o tome,
koliko zvukovi traju, jer oba zvuka moraju imati isti vremenski interval
trajanja, kako ne bi dolazilo do toga da jedan zvuk kasni, a za miksovanje
se koristi Normal Mix no fades, jer sam to lično probao, pa znam.
Veliki pozdrav.
Dare.