[slikom] Re: Skype 4

  • From: "Gordan Radic" <gordan.radic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 23 Feb 2009 15:48:11 +0100

Pozdrav!
Skype Watch u Skype 4 ne radi generalno jer Jaws ni pod kojim uvjetima ne moze ocitati sto pise u tray notifikacijama posto su developeri Skype-a nesto zbrljavili sa MSAA podrskom. ONi trenutno rade na tome i vidjet cemo sto ce se napraviti po pitanju pristupacnosti.

S postovanjem
Gordan Radic
MSN: zarakijel@xxxxxxxxx
http://zarakijel.4shared.com