[slikom] Re: Skripte za vikipediju-pitanje

  • From: "Boris Bjedov" <bbjedov@xxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 16 Nov 2013 15:08:56 +0100

Pozdrav! Ne bih rekao tko mi je to dao! Dao mije jedan čovjek koji je
slijep, a instalirao ju je mojserviser računala, ali on ne zna kako da mi
objasni, a kada sam pitao toga tko mi je dao vikipedije nije odgovorio jer
vjerovatno nema vremena.  Još nisam shvatio čemu te skripte za vikipediju
služe i da li one trebaju slijepim osobama. Do sada kada bih god nešto
trežio bih upisao afrika wikipedija ili nešto drugo i potražio na hrvatskom
ili možda na engleskom jeziku ako budem probao prevoditi tekstove. Što se
tiče višeslojnih prečica ih ne znam koristiti kada sam neki dan pitao da li
kada se stisne insert+razmak se zajedno stisne i slovo r ili posebno to
nisam znao. Inače ne smatram se početnikom, ali možda imam manu štonisam sam
u stanju istraživati nego sam u stanju naučiti samo ono što mi netko kaže.
Još ne znam engleski, a s druge strane ako eksperimentiram mogu zabrljati.

Boris