[slikom] Re: Skeniranje

  • From: Tomić Rajko <milicat@xxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 13 Nov 2005 17:48:08 +0100

... Tanja nemože se to rešiti ovako daljinski. Problem može biti kako
softverski tako i hardverski. Iako radim sa skenerom i verujem da dobro
poznajem tu temu. Ja lično neznam odakle bih počeo nagadjati rešenje tvog
problema sa skenerom i skeniranjem. Predlažem ti da zamoliš nekoga  ko vidi
a poznaje rad sa skenerom i fajnriderom da ti pomogne na licu mesta.

         _Rajko_
  milicat@xxxxxxxxxxx
tomicrajko@xxxxxxxxx