[slikom] Re: Skeniranje

  • From: "Gradimir Kragic" <bastono@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 10 Nov 2005 17:50:20 +0100

     Zdravo tanja,

     ako moje skromno znanje Esperanto jezika dozvoljava da ovo komentarišem
onda u ovoj poruci koju dobijaš kaže da je rezolucija od 150 DPI nedovoljna za
prepoznavanje teksta. Predlaze se rezolucija izmedju 200 i 600 DPI. Nadam se da
nije potrebno objasnjavati kako promjeniti rezoluciju.

Gradimir.

Bok ljudi.

Vec par dana pokusavam izskenirati neke tekstove, ali nakon skeniranja tekst
mi se ne ocita iako idem na opciju scann and read. Tekst se prikaze na
ekranu ali jako sitan i JAWS mi ga ne ita, jel mozda fora da mi ga skenira
kao sliku?
I da... Daje mi ovaj worning:

Warning
Specified resolution (150 dpi) is out of OCR-recommended range (200...600
dpi). This setting can affect recognition quality. Select "Cancel" to change
resolution and rescan the image, or select "OK" to continue using the
current
value.
Show this dialog next time OK Cancel

Stavila sam da mi ga vise ne prikazuje, ali se svejedno pojavljuje.
Sta da napravim?

ciao