[slikom] Re: Skenirani tekstovi

  • From: "viktor zivojinovic" <zzviktor@xxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 17 Jul 2005 16:28:04 +0200

I ja sam razmisljao o tome da se pokrene nova lista sa skeniranim tekstovima i mislim da je to dobra ideja cak sta vise bolja nego ideja o linku bar po meni.
Na listu moze da se prijavi i sa liste da se odjavi ko hoce i ne opterecujemo druge liste viktor
Viktor Zivojinovic
e mail zzviktor@xxxxxxxx
mobile +381643977769
----- Original Message ----- From: "Mike" <todosijevic@xxxxxxxxxxxx>