[slikom] Re: Skenirani tekstovi

  • From: "Milan Nedeljkovic" <milned@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 17 Jul 2005 15:32:26 +0200

pa posto ste se gospodine todosijevicu pozvali na toleranciju mozda ste
predhodno trebali prebrojati koliko je clanova liste razocarano sto rajkovi
tekstovi vise nece ici na listu.. a possto se toliko dugo bavite racunarima
predpostavljam da ste vi jedna od poslednjih osoba na ovoj listi koju treba
podsecati kako izbeci primanje nezeljenih poruka.jos nesto bih primetio u
svakoj poruci na slikomu kojoj je tema rasprava obavezno uzmete ucescemozda
bih ste trebali za promenu biti manje sebicni i vase znanje cesce deliti sa
ljudima kome je ono potrebnobilo bih jako lepo sa vase strane kada vam nebi
bilo ispod casti da se spustite na nivo pocetnika kao sto to rade david,
gordan mijaz, sale, darko violeta , bora i sve redje gradimir i nesebicno
podelite svoje znanje sa drugima.