[slikom] Re: Rad sa otvorenim skenerom

  • From: "Milos Przic" <milos.przic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 5 Nov 2013 00:58:46 +0100

Zdravo Vesna,
Lako može da se desi da su greške zbog toga što kažeš. Ako koristiš Fine
Reader, zašto ne podesiš više jezika? Naprimer, makedonski i još neki sa
latiničnim alfabetom, tako da medicinsku terminologiju na latinskom jeziku i
uopšte reči napisane latinicom bolje prepozna? Sad sve zavisi od toga šta
koristiš, da bismo eventualno objasnili kako se to podešava... Ja često
skeniram višejezične knjige, tako da mi to dosta često pomaže. Samo što
izbegavam da stavim više od dva jezika za prepoznavanje, jer onda Fine
Reader može da se zbuni. Čak naprimer i kada je podešena srpska ćirilica i
srpska latinica može da se desi da ćirilično s prepozna kao latinično c
pošto se slično pišu.
Pozdrav!
          Miloš Pržic
twitter: MilosPrzic