[slikom] Re: Problemi sa tekstom u porukama

  • From: Nikola Rundek <nikola.rundek@xxxxxxxx>
  • To: slikom@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 28 Feb 2015 02:11:04 +0100

Zdravo Vesna!

Je li moguce da dotaknes mis plocicu prilikom pisanja.
Laptopi novije generacije imaju dosta osjetljive plocice, a ljudi cesto
znaju drzati polozene - mjesto dignutih ruku - prilikom pisanja.
Ponekad je dovoljno da se i rukavima zapne dok se u tom polozaju pise,
micu prsti pri koristenju naredbi...

--
Nikola Rundek
Centar za odgoj i obrazovanje