[slikom] Problemi sa tekstom u porukama

  • From: "Vesna Sofronijevska" <fizioterapik@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 27 Feb 2015 20:51:11 +0100

Pozdrav od nedavno mi se dogadja problem koi je za mene nerazuman i ne resiv.no
koristitluk ekspres. Otvorim sve lepo novu poruku i pisem kako treba, no kad
probam i zelim da proverim ceo tekst poruke ono vratim se na pocetak i sa
insert i strelicu na dole sneza cita tekst koi je potpuno isprevrtan, a sasvim
sam sigurna da pisem kako treba ne brisem ne kopiram i lepim tekst, ili deo
teksta, pa odatle da se npr pojavi neka moja greska jednostavno svaka poruka mi
je sa potpuno neurednim tekstom.
Recitemi sta trebam da popravim da do ovog ne dolazi.
Svima hvala na pomoci.m laptop na kome je windous 7 32 bitan jaws 12 i anrider
4 kao klient za postu koristim ou
Konkret
Evo i ova je takva, pa je i zato saljem da se uverite i ako postoi nacin da mi
pomognete.

4. Facebook: http://www.facebook.com/web.portal.slikom
5. Twitter: https://www.twitter.com/slikom