[slikom] Re: Problemi sa pdf dokumentima

  • From: "Edo_slauf" <slauf@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 29 Sep 2005 20:27:15 +0200

Pozdrav svim listerima. I ja sam imao ovaj problem pa pokusaj to ovako da
uradis. Kad otvoris acrobat dokument pritisni ctrl a i sve selektuj i copi
pa otvori program pa akcesoris pa word pat i pastiraj i probaj onda
procitati hoce li ti citati nasa slova i znakove. Ja sam ovo uradio i meni
je ova fora upalila. Pokusaj pa javi da znam jeli prosao fazon.