[slikom] Problemi sa pdf dokumentima

  • From: SaÅa GrbiÄ <gsasa@xxxxxxxx>
  • To: "Grupa Slikom" <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 29 Sep 2005 18:18:28 +0200

Pozdrav. Skinuo sam neke vrlo bitne pdf dokumente, ali mi Jaws i Anreader ne
citaju nasa slova sa dijakritickim znakovima. Imam Adobe acrobat 7 pro, pa bi
bilo dobro kada bih mogao u njemu sve urediti i onda te dokumente eksportovati
u Word. Evo i linka, pa ako nekoga jos zanima neka skida. Naime, rijec je o
nekim publikacijama Matice srpske u elektronskoj formi.
http://www.maticasrpska.org.yu/download/