[slikom] Problemi sa Outlok expresom i problem sa not available

  • From: "_Rajko_" <r.tomic@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 18 Dec 2006 19:46:10 +0100

Zdravo

Imam problema sa Outlok expresom. Prilikom skidanja pošte neraskinem mi
svaki put vezu mada je ta opcijačekirana. Jednostavno taj problem mi se
odnedavno pojavio?

drugo pitanje

Kako glasi ona naredba za obustavljanje povratnih mejlova sa lista?

Treće pitanje

Kad u wordu pišem nešto uz pomoć jawsa i želim da mi pročita deo pisanog
teksta. Postavim kursor na pogrešku i želim je obrisati da napravim ispravku
govorimi not available. Kako da se vratim na pisanje iz tog not available?