[slikom] Re: Problem u Wordu

  • From: "Todosijevic" <melodymaker@xxxxxxxxx>
  • To: <slikom@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 18 Dec 2006 20:19:18 +0100

                           Imenjace,

     Mozda bi ti mogao pomoci naš clan liste, a moj prijatelj iz Valjeva:
Miša Radovanovic. Blizi ti je, a poznaje stvari isto tako dobro kao ja, ako
ne i bolje. Informativno; ima polovnih klavijatura od 500 E, pa naviše. Ja
mogu da ti dam savet; koju da odabereš, kada je pronadješ, i sve to pod
uslovom da se izjasniš: Kakvu vrstu muzike, i koji nacin sviranja zeliš da
upraznjavaš. Zamolio bih da predjemo na licne adrese, kako ne bi zamarali
ostatak foruma. Svako ti dobro zelim,
                      Miki